Науково-методична ідея, над якою працює заклад освіти у 2019-2020 н.р.

«Інтелектуально-емоційний простір школи – простір можливостей»

Завдання на 2019-2020 н.р.:

1. Створювати школу-бренд, що наповнена новими смислами.

Натхнення – нова емоція шкільних уроків.

Вільну особистість неможливо створити. Єдиний автор особистості — сама особистість!

Школа – це місце творіння ЛЮДЯНОСТІ.

Якість освіти = якість вчителів.

Місія для школи – це причина її існування.

Впроваджувати ідеї корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) в закладі.

2. Навчати і виховувати нове покоління сміливих і відкритих людей на принципах етики, гуманізму та демократії.

Впроваджувати «Уроки життя» в рамках челенджу «Запитайте у Вчителя!».

Започаткувати акцію для учнів «Поміняйтеся з директором школи ролями!».

Ініціювати проведення в школі «Добрих» п’ятниць.

3. Здійснювати навчання учнів в стилі «канікули».

Додавати більше інтересу і вибору в життя дитини.

Включити в освітній процес ігри, радість і гумор.

Частіше давати дітям позитивний зворотний зв'язок.

4. Мотивувати вчителів використовувати нові сучасні інструменти викладання, щоб прокласти власний шлях до вчительського Олімпу, такі, як:

Теорія розв’язку винахідницьких задач (ТРВЗ).

Ейдетика.

Мнемотехніка.

Принцип відкритих перспектив.

Технологія критичного мислення.

Сторітелінг.

5. Здійснювати комплексний підхід до управління школою на основі екологічного лідерства, кармічного менеджменту та втілення партнерської моделі «МИ».

Правильно тоді, коли директор школи думає СЕРЦЕМ.

Управління відбувається через СТОСУНКИ.

Діяти – це МИ, а не Я.

Кiлькiсть переглядiв: 233