Проблеми, завдання на 2016-2017 н.р.

У 2016-2017 н.р. педагогічний колектив середньої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №158 м. Києва буде працювати над розв’язанням таких проблем:

1. Інноваційно-освітній простір школи для розвитку та самореалізації креативної особистості.

2. Гуманізація відносин між учнями та вчителями школи.

Наші завдання:

1. Впроваджувати Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти у 8 класах.

2. Створювати умови для забезпечення доступної та якісної освіти, що відповідає запитам особистості, вимогам суспільства.

3. Посилити особистісну спрямованість освіти.

4. Удосконалювати діяльність вчителів по підвищенню якості знань кожного конкретного учня.

5. Управляти якістю освіти засобами моніторингових досліджень.

6. Формувати позитивну мотивацію навчання.

7. Підвищити відповідальність вчителів за якість підготовки учнів.

8. Впроваджувати Етичний стандарт поведінки педагога СЗШ №158 м. Києва.

9. Гуманізувати шкільну освіту.

10. Удосконалювати систему учнівського самоврядування, систему патріотичного виховання.

11. Формувати здоров’язберігаючі компетенції учнів.

12. Залучити вчителів до участі в фаховому конкурсі «Вчитель року – 2017» в номінаціях: «Початкова освіта», «Біологія», «Музичне мистецтво», «Інформатика».

До питань, які потребують більшої уваги педагогічного колективу у наступному навчальному році, слід віднести такі:

1. Якість знань учнів.

2. Тир потребує капітального ремонту (освітлення, ремонт внутрішніх приміщень та даху).

3. Потребують ремонту сходинки перед входом у школу.

4. Вакансія медичної сестри.

5. Відсутність незалежних вимірів якості освіти в 2-11 класах.

6. Наявність негативних проявів у поведінці учнів: насильницьке спілкування та поведінка.

7. Недостатня кількість сучасної літератури в школі.

8. Інноватика у змісті і структурі діяльності школи.

9. Використання сучасного педагогічного інструментарію.

10. Оцінка як інструмент виміру та чинник мотивації.

11. Підвищення ефективності психологічного супроводу навчально-виховного процесу.

Кiлькiсть переглядiв: 253